Double-sided bag - Dwustronny shopper bag

Mam szczęście ...

Widziałyśmy się 2 razy w życiu, nie rozmawiałyśmy od 10 lat, piszemy do siebie nadal, wysyłamy sobie podarki ... oto jeden z nich.

I'm so lucky ...

We've met 2 times, we haven't spoken for years, we write letters, we send gifts for each other ... this is one of them.

Jennifer to moja bratnia dusza od lat. Ja mieszkam w Polsce, ona w Niemczech. Spędziłyśmy ze sobą niewiele czasu - ale kiedy wiesz, że ktoś jest Ci bliski nie potrzebujesz lat żeby to zrozumieć. Nie lubimy mailować - uwielbiamy pisać listy i choć czasami napisanie jednego zajmuje nam miesiące wiemy, że on zawsze nadejdzie, a z nim zazwyczaj znajdziesz podarki. Kiedyś obdarowałam Jenni portfelem - klikajcie i przypomnijcie go sobie KLIK. Tym razem na swoje 31 urodziny Jenni dostała dwustronnego szaraczka - shopper bag całkowicie w jej stylu - torba uszyta na miarę specjalnie dla niej ...  Mam ogromne szczęście, że ją mam i że ona kocha te moje uszytki dla niej :) już niedługo mam nadzieję zobaczyć ją ponownie ... po 10 latach - łezka się oku kręci :)


Jenni is my friend for years. I live in Poland, she's from Germany. We've met 2 times, but we've always knew that we'll be friend. We don't like writting emails, we love writting letters. It sometimes takes couple months to write it but it always comes with something special for her or for me. I sew a special wallet for Jenni one year (CLICK to remember). This year I sew a special double-side grey bag ... special for her ... in her style. I'm so happy we've met each other and she loves my all handmade gifts for her :) we hope to see each other this year after ... 10 years - I'm so happy :)


Szaraczek z bawełny i alkantary. A we wnętrzu kraciasta zieleń z granatem. Możesz zmieniać kolorystykę dowolnie. Siup na drugą stronę i całkowita metamorfoza gotowa.

The bag was made of  grey cotton and alcantara. When You want a little change - just turn the bag over and You'll have a green checkered pattern bag combined with deep blue color.  



dobrej nocy Kochani ... pamiętajcie o swoich bratnich duszyczkach

have a good night and always remember about Your friends


Komentarze

Prześlij komentarz

A mówią że podglądactwo to zły nawyk - Drogi Czytelniku dziękuję za to, że podglądasz to co tworzę

Popularne posty