Autumn bouquet (How to make maple leaf roses) - Jesienny bukiet (Jak zrobić róże z liści klonu)

Jesień w pełni - liście klonu wręcz zachęcają do pracy. Dlatego dzisiaj przedstawiam Wam szybki kursik jak wykonać róże z liści klonu. Znana Wam już moja Jesienna dekoracja była wykonana z zeszłorocznych zbiorów liści. W tym roku zebrałam świeże liście i tak oto powstały nowe kolorowe róże. Były nowe róże więc powstała nowa jesienna dekoracja, a przy okazji bukiecik z okazji ślubu znajomych. No to zaczynamy...

Autumn, beautifull autumn - all You need is lots of maple leafs and You can create Your own autumn decoration.  Today I present you a quick tutorial how to make maple leaf roses. Last week I showed You my Autumn decoration. This year, I couldn't resist the charm of colourful leafs and I made new roses. New roses = new autumn decoration and wedding bouquet for friends. Let's start ...

Jak wykonać róże:
1. Zbieramy liście
2.Składamy liść na pół (możecie zginać całkowicie lub tylko delikatnie)
3.Rolujemy go 
4. Kolejne liście możemy składać na 3 sposoby:

  • składać na pół (możecie zginać całkowicie lub tylko delikatnie)
  • zaginać im rogi do środka i wtedy tak złożonym liściem owijać poprzednie lub
  • przykładać cały liść do poprzednich warstw i wtedy rogi odginać na zewnątrz i dopiero owijać
5. Owijamy, owijamy
6. Na koniec wszystko związujemy sznurkiem
7. I lakierujemy (np. lakierem do włosów)

How to make roses:
1.Collect leafs
2.Fold first leaf in half (tight or loosely as You wish)
3.Roll it 
4. Next leafs You can use in three ways:

  • fold in half (tight or loosely as You wish) or
  • fold leafs corners and use this folded leaf to wrap the first and next leafs or
  • wrap the first and next leafs by whole leaf and next fold corners outside 
5. Repeat wraping until You decide Your rose is ready
6. At the end tie all layers of leafs by linen cord
7. To make Your roses shiny use harspray



Robiłam różyczki i robiłam aż w końcu zdecydowałam się na kolejną tym razem kolorową kuleczkę  i bukiecik dla znajomych. Mam nadzieję że spodoba Wam się tak samo jak moja poprzednia jesienna dekoracja. KOMENTARZ: w przypadku tej dekaracji żeby stworzyć kulę przygotowałam małe bukieciki, które związałam ze sobą tak aby powstał kształ kuli - nie uwżywałam ani papieowej kuli ani kleju na gorąco.

I made lots of roses. At the end I've decided to make new colourful ball of roses and wedding bouquets for friends. I hope You like it as my previous autumn decoration. COMMENT: in this case of ball I prepared small bouquets of roses and next I tied them together to make a ball - without paper ball and hot glue.

Bukiet ślubny
Wedding bouquet
 Do zrobienia bukietu wykorzystałam:

  • kijek bambusowy
  • róże oraz liście klonu
  • szeroką czerwoną taśmę i sznurek konopny
  • klej polimerowy do podklejenia taśmy
To make bouquet I used:
  • bamboo stick
  • roses and maple leafs
  • wide red paper ribbon and hemp twine
  • polymer glue to connect ribbon with bamboo stick


Różana kula
Ball of roses






Komentarze

Popularne posty