Caramel bag - Torebka "Ca(r)melek"

Metamorfoza ...

Dostałam Kochani piękną zamszową kurteczkę ...



Metamorphosis ... 

I've got a beautiful leather jacket ...




Cudowny naturalny materiał, troszkę nadgryziony zębem czasu ... idealny na torebkę. Piękna karmelowa torebka z podszewką w beżową krateczkę jest już dostępna w moim butiku na DAWANDA. Zapraszam :)

p.s zdjęcia cykałam na tle mojej witryny; sami rozumiecie - wiytryna + szkło i wszytsko co w niej macie jest w salonie na widoku - powiedziałam basta - szkło wykleiłam materiałem z transferem :) efekt jest cudowny :)

A leather jacket ... beautiful, natural, a little bit old material - ideal for a bag. A caramel bag with a beige checkered inside material is now available in my boutique on DAWANDA

p.s on photos You can see my glass-case; and You can imagine: glass-case + glass and all You've inside is in view - I said "no more" - I've a transfer of graphic on a piece of material and I' used it to cover the glass - it's beautiful now :)






miłego dnia Kochani :)

have a nice day Today :)

Komentarze

  1. Rewelacyjna metamorfoza! Świetny pomysł! Bardzo mi się podoba, super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

A mówią że podglądactwo to zły nawyk - Drogi Czytelniku dziękuję za to, że podglądasz to co tworzę

Popularne posty