Peas & Coal - Groch na węglu ...

Kolejna metamorfoza za nami ...

Długa sukienka mojej mamy, poszła pod nóż - powstała ta oto moja krótka kiecka na wesele siostry. Ale tego było mało - w sukienkę się nie mieściłam i masz drugi ciach ...

I cut and cut all old clothes ...

It's my mum's long dress ... she cut it for me to make this short dress. It's not enough - I cut it one more time to make ... 



Groszkowo - zielona torba z pomponami gotowa. Torba powstała jako prototyp torby szytej na zamówienie dla mojej chrześnicy Oliwci. Torba jest jednokomorowa, posiada kieszonkę z przodu, dekoracyjne pomponiki i najważniejsze wiązane rączki, które można regulować.

... this green-black shopper bag. I sew it as a prototype of the bag that was ordered by a little lady. It's a big bag with one small pocket on the front of it, decorative set of three black-grey pompoms and with regulated handles You can tie in the way You want. 





W kolejnym poście model uszyty specjalnie dla mojej kochanej modelki.
A "Groch na węglu" jest już dostępny na DAWANDA.

In my next post - new model of the bag sew specially for my duaghter in law - Oliwia. 
This "Paes&Coal" bag is now available on the DAWANDA.

Komentarze

Popularne posty