Recycled shopper bag - Historia recyklingowa

Dzisiaj historia dwóch bohaterów ...

starych lnianych spodni i połamanej parasolki.

Today couple words about two heroes of my life ...

an old pair of linen trousers and a broken umbrella.






O tym, że z parasolki powstanie torba wiedziałam już dawno ... troszkę zeszło mi na szukaniu najlepszego partnera dla szalenie kolorowej nieco uszkodzonej damy. No i znalazłam ... przerzuciłam całą szafę i znalazłam stare spodnie. Ha, co lepsze po odcięciu nogawek zostały mi świetne krótkie spodenki letnie :) upiekłam dwie pieczenie na jednym ogniu.

I've thought about making a bag using my broken umbrella for a long time. But there's no a suitable partner for her. And finaly during a research in my wardrobe I've found them - an old pair of linen trousers :) I used their legs to make a bag and I've got a new bag and a new shorts ideal for summer :)





Spodobała Ci się? Możesz ją mieć KLIKNIJ TUTAJ

If You like it You can have it CLICK HERE

Komentarze

Prześlij komentarz

A mówią że podglądactwo to zły nawyk - Drogi Czytelniku dziękuję za to, że podglądasz to co tworzę

Popularne posty