Our feeding pillow - Nasza poducha do karmienia

U Tomaszewskich nastąpiła zmiana ...

w łóżku pojawił się nowy model ...  nowy model starej poduchy...


A small change in our bed has been made ... 

a new pillow made of ... the old one has appeared




W ciąży z Lilusią kupiłam poduszkę specjalnie do spania na boku. Tyle, że ten wielkolud był jak trzecia osoba dorosła - zabierał nam połowę łóżka, a manewry z boku na bok były już ponad moje siły. Powiedziałam basta ... poduszkę poprułam ... uszyłam nową - poduszkę do spania na boku i idealną do późniejszego karmienia. Z reszty wypełnienia jeszcze kojec dla naszego psa zrobiłam. 

Nowszy model jest znacznie sympatyczniejszy, a zmiany w łóżku czasami niezbędne ...

When I's pregnant with Lila I've bought a pillow specially designed for sleeping on the side. It's a giant pillow, almost big as the third person - it took us half of our bed and every change from one side to side was beyond my strength. I said enough ... I took the filling out of this pillow ... I made new one - a pillow to sleep on side and ideal for later feeding our baby. With the rest of the filling I sew a new huge pillow for our dog.


The new model's a nice face of sweet elephant. Changes are good, sometimes even in bed ....









Do zobaczenia Kochani

See You later My Friends

Komentarze

  1. Uwielbiam takie pomysły! Może w przyszłości taka mi się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się jest kreatywnym, to żadne zmiany nie są straszne:)) Poducha super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słoń sweetaśny jak się patrzy - nie ma się co bać :) ściskam Gosiu

      Usuń

Prześlij komentarz

A mówią że podglądactwo to zły nawyk - Drogi Czytelniku dziękuję za to, że podglądasz to co tworzę

Popularne posty