Writing paper and a frame - Papeteria raz, ramka dwa :)

Chciałam napisać list ...

Poszłam na zakupy ... chciałam kupić papeterię ... nie kupiłam ... chcesz pisać listy zrób sobie papeterię sam ... takie czasy ... chyba już nikt listów nie pisze ... 

I wanted to write a letter ...


I went shopping ... I wanted to buy a writing paper ... I didn't ... you want to write letters make a writing paper yourself ... that's the time we have today ... does anyone write letters today ...

Potrzeba matką wynalazku ... papeterię zrobiłam sama :) wykorzystałam blok techniczny, stare cienie do powiek, farbę akrylową w odcieniach brązu, prowizoryczne pieczątki własnej roboty i dzieło zakończone :) jako dodatek stworzyłam szybciutko ramkę na zdjęcie Mojej Lili w czapeczce, którą zrobiła dla niej moja przyjaciółka Jenni, dla której powstała papeteria. Tak więc list napisany na unikatowej papeterii i ręcznie wykonana ramka ze zdjęciem pojechały wprost do mojej Jenni :)

The need is the mother of an invention ... I've made a writing paper myself :) I used a technical block, old eyeshadows, acrylic paint (three brown colors), handmade stamps and the work was finished :) I made also a frame for the picture of my Lili. I made this photo specially for my friend Jenni who made a hat for my doughter. I promissed her to take Lili a picture in this hat ... I made as I promised and prepared a special frame for it :)










i na koniec rameczka ... 
and at the end the frame ...



udanej soboty Kochani :)
have a nice Saturday :)

Komentarze

  1. Jak ja kocham takie rozwiązania! I papeteria jak znalazł! :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

A mówią że podglądactwo to zły nawyk - Drogi Czytelniku dziękuję za to, że podglądasz to co tworzę

Popularne posty