If love can be salty? - Miłość na ... słono?

Październik. "R" w nazwie jest - ślub był - ja na ślubie byłam - prezencik stworzyłam. Taki na słono ale całkiem słodki. Oglądajcie ... a potem poczytajcie.


October. The name has r letter inside - perefect for wedding - I was there - small gift was made and given. It's a little bit salty but also sweet. Enjoy watching ... and next reading.




Ze zrolowanych kawałków tektury i masy solnej powstała Para Młoda - prezent ślubny dla Agnieszki i Daniela. Figurki w całość mają ok. 40 cm wysokości i w celu ich stabilizacji zostały umieszczone na podstawce wykonanej ze sklejki.

Moje AniołkiZwierzątka i Zakochana Para, które pokazywałam Wam kiedyś zrobione zostały z masy solnej przeznaczonej do pieczenia. Tym razem figurki schły w temperaturze pokojowej i dlatego skorzystałam z nieco innego przepisu:
  • 200 g mąki
  • 200 g soli
  • 2 łyżki kleju do tapet
  • 125 ml wody.
Po wysuszeniu, a trwało to około 5 dni, figurki zostały pomalowane farbkami plakatowymi (3 warstwy) i na koniec polakierowane (użwałam lakieru w sparay'u). Gotowe. A teraz oglądamy dalej...

To make a Wedding Couple I used rolled pieces of cardboard and salt dough - It's a wedding gift for Agnieszka and Daniel. The wedding figures are 40 cm high. For better stabilization (and to keep them standing together) I used a piece of plywood.

AngelsAnimals and Couple in Love I showed You in the past were made of salt dought that needs to be baked in the oven. This time I used a new recipe to let the figures dry in the room temperature (I wanted avoid of cracking). The new recipe:
  • 200 g of wheat flour
  • 200 g of salt
  • 2 table spoon of wallpaper paste
  • 125 ml of water.
After drying (it took about 5 days) the figures were painted by using poster paints (I painted 3 times). At the end I used varnish in spray. The Wedding Couple is ready. Enjoy watching...







Komentarze

  1. super pomysł na prezent i piękne wykonanie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze, że młoda para była zadowolona, a prezent nie trafił do piwnicy:)

      Usuń
  2. NIesamowite ! Bardzo oryginalne i do tego jak pięknie wykonane ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocza para! I jak świetnie wykonana! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla uroczej pary musiała powstać równie urocza figurka :)

      Usuń
  4. ale talent z Ciebie! a ta fotka z głowami w kieliszkach najlepsza:))) troszke jak rodzina Adamsów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś mi wyszło nawet tego nie planowałam. Ale zapewniam, że obdarowana para młoda nie była do nich w ogóle podobna :)

      Usuń

Prześlij komentarz

A mówią że podglądactwo to zły nawyk - Drogi Czytelniku dziękuję za to, że podglądasz to co tworzę

Popularne posty